close

I wanna call you Thor; this is the name I really loved..

 

Dearest Thor,

This is the first time; I talk to you with some words from my heart.

Even you still cannot understand about this.

But I wanna yell, and let everyone knows that how much I love you.

 

iphone 049-adjusted.jpg  


我好愛你那烏黑的頭髮.. 就像那瀑布般柔亮動人~

我好愛你那閃耀的眼睛~ 就像那黑夜中散發著光亮的寶石...

我好愛你那潔白的皮膚~ 就像牛奶般的光滑...

我好愛你那燦爛的笑容~ 就猶如沙漠中的綠洲.. 如此的勾人心弦~

我好愛...

愛盡你的一切~

 

Dearest Thor,

你知道嗎?

這是一個充滿著愛的美麗世界~

時時刻刻都洋溢著動人心弦的樂章...

在空氣裡~ 無時無刻的流動著愛的能量...

那美麗的能量..

總是能讓大家~ 不自覺的嘴角上揚...

迎接著~ 每一次陽光遍灑的時刻.......


你知道嗎?

一個微笑... 具有多大的能量~

所以別忘了... 要經常用笑容來面對一切~

縱然跌倒了.. 面對挫折了~ 也要勇敢的站起來...

給自己一個溫暖的笑容~

因為... 它具有絕對魔幻的力量~

 

 

If I can,

我想為你的天空~ 塗抹著最明亮的藍色...

If I can,

我想為你的世界~ 揮灑著五彩斑斕的色彩...

If I can,

我想收藏每一個你的笑容...

If I can,

我想用相機記錄你所有一切的點點滴滴~

Sure, of course, I can

.............................................


Keep your touching smile~

Keeping the energy from your soul and also learn to share that to everyone...

I believe, you are the best!!


 by Jessica ♥♥

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Jessica 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()