close

I am a Dream Maker~

This is the definition I wanna make to myself....


我想~ 我一直很想 為自己下這個定義吧!!!

從小到大~ 每晚織著夢.. 早已是深夜中  夜夜不變的節目了~

 

昨夜~

我彷彿被自己囚禁在~ 一個百轉千迴的夢境裡....

那裡像極了一座複雜的迷宮~ 有著極度混雜 紊亂的路線...

我~ 迷路了........

夢中的我~

咆哮 憤怒 失控 激動 悲傷~

在張開眼的那瞬間... 我有份錯覺~

是否.. 那才是自己最真實的心情?!! 我這麼問著...

張開眼的那瞬間~

我彷彿仍能感受著...

那劇烈心跳的感覺~ 以及心情澎湃的痛楚...


Is that real? Or... is that just a dream?

No matter that's real or just a dream~

It's just like everything happening in our life..

 

或許我們都曾經迷惘~

或許我們都曾經些許不確定....

或許我們都曾質疑自己堅持的到底是不是對的?!!

或許我們都曾慌亂的不知如何面對自己的步伐...

但~

沒關係的....

停下腳步~ 駐足看看這四處的美景....

仰望著天空~ 無論它是Blue or Gray...

只要你的心裡~

還洋灑著一份淡淡的陽光...

我想~

那就是幸福的顏色了............

 

Let's go~

It's time to leave, start to the next journey.....

Life is a lot of hellos and good-byes~

But I still trust, the RIGHT PERSON will accompany with me.. all the time~

No matter where I am, No matter what I have to face...

And~

No matter WHO I AM.....

 

It's a dream.. or It's real~

You will know that, I know~ You will know that..........

 

by Jessica ♥♥


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Jessica 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()