close

喜歡這樣,在夜裡,簡簡單單的靠在一起.

喜歡這樣,單單純純的,彼此做著自己的事,但眼角總是凝視著對方.

喜歡這樣,安安靜靜的,一起聆聽著雨聲.演奏著美麗的樂章.

喜歡這樣,兩顆心竟是如此的貼近著.

照片 582-1  

在進入夢鄉的前一刻,我們仍然聊著.

打開著彼此的心,讓很近的距離,又更加貼近,再貼近.緊緊的依靠在一起.

或許,

我從來無力改變什麼.

或許,

此時的我,早已無任何的立場以及資格說些什麼.

但...........................................

這一刻,

我只想把我看到的,聽見的,知道的,連結的,串連的全數封存.

放進我心底的那只,美麗的潘朵拉盒子裡.

 

因為,我仍然要前進.

我想仰著28.98度的仰角,迎接著屬於我的那抹陽光.

你呢?

正輕輕的,晃著我的手,

我嘴角上揚,輕柔的說著:親愛的,要跟上嗎?


這次,

你自己選擇.

 

You and me -- by Olivia

Taking a trip down memory lane

Things have changed

One thing remains

That they will always have each other


And even though those days have gone

They know here is where they belong

There's some kinda magic in the air


Feel the warmth

That only summer breezes can bring

Sweet little notes of spring begin

Nothing to fear


Taking one step at a time

Walking hand in hand

1234

Cheek to cheek

And they're learning

How to do that dance

Let this love be forevermore they say

I wish for this

To be true for you and me

Holding her close

He leading the way

Out at the park

Enjoying the day

And you can tell they'll be ok


by Jessica ♥♥

 


arrow
arrow
    全站熱搜

    Jessica 發表在 痞客邦 留言(27) 人氣()