close

Where are you? You are in the deep of my heart.

Where am I? I am in the paradise you builded to me.


我在哪裡?我在這裡.

你在哪裡?你在那裡.

其實,誰也從未在那裡的哪裡.其實,誰也未曾在這裡的那裡.


我,一直都在這裡,屬於我自己的「這裡」

你,也一直在那裡,屬於你自己的「那裡」.

照片 456-1  

誰走了?

誰幽幽的不帶走一片雲彩,離去了?

誰還在?

誰執著著緊握自己的信仰,留駐了?

 

或許,

今天的我留下了!

而明天呢?

或許,

我又即將離去!


正如,我那從未真正駐留的腳步.

 

我,

踩著13.258cm的高跟鞋.

就在這高出了13.258cm的視野裡,我,看不見你!

而在這高出了13.258cm的世界裡,你,已不存在!

 

Dear, remember it.

You are the best thing that ever happened to me.

But sometimes, it's just a memory. A simple but not complicate thing.

It's all, no more definition.

 

這一刻,

只有我自己與自己,正獨舞著................................

 

別問我,你在哪?

別問我,我在哪?

I am totally no idea at this moment!!!

I am dancing with myself~

Hush..................................................................   Be quiet!!!


by Jessica ♥♥

 


arrow
arrow
    全站熱搜

    Jessica 發表在 痞客邦 留言(39) 人氣()