那晚~ 月光微醺的夜...........

你拿出了口袋中的戒指~ 單跪............

用最溫柔的聲音~ 念出那美妙的誓言.......


無論順境或是逆境、富裕或貧窮、健康或疾病、快樂或憂愁

我都將永遠愛著妳、珍惜妳,對妳忠實,直到永永遠遠.........


我願意!!!!

在一個最幸福  最甜蜜的擁抱下...

我回答著~

予我  最親愛的你~

YES, I DO...........

照片 012.jpg  

I, take you, to be my wife,

to have and to hold from this day forward,

for better or for worse, for richer, for poorer, in sickness and in health,

to love and to cherish;

from this day forward until death do us part.


言猶在耳的誓言~

烙印在心的甜蜜...


親愛的~ 答應我....

每年的這一天~

我們都將如此再溫習... 這浪漫的誓言~

我依然會用最溫柔的語氣... 最浪漫的言語~

回答著...

YES, I DO............

 

I met you is the most beautiful of the accident in my life~

Our love is the sweetest story in our world.

If I can re-write this story~

Let me meet you earlier..

 

甜美的故事.. 仍將繼續~

 

這屬於~ 戀人之間的  絮語

..................

未完~ 期待甜蜜的絮語能夠一直延續下去...

 

by Jessica ♥♥


arrow
arrow
    全站熱搜

    Jessica 發表在 痞客邦 留言(19) 人氣()