Dear,

May I ask? Can you reply me?

I wanna know~ I really wanna know...

 

親愛的~

該怎麼讓你知道  讓你明白....

這個問題~

在這幾天.. 我已在心裡  重覆的問了自己~ 不下千遍了....

 

該怎麼開口....

這個過程~ 在我的心底.. 不斷的Rehearsal著~

但為何?

還是沒有勇氣!!

而你~

又將會用怎樣的心情.. 來看待這件事呢?!! 我不自覺的想著.......

 

或許~ 有一份恐懼感.. 深埋在心底吧~

那句曾深深刺中著我心的話... 是否又會再度出現~

我們都一樣?!!

But, nonononono...

不一樣~ 真的不一樣!!

我大聲呼喊著~ 我在心底不斷的大叫著....

你聽到了嗎? 你感受到了嗎?

還是~

那其實  已是根深柢固的看法...

是!! 其實我們都一樣~


也或許...

其實~

我的確   真的沒什麼特別的.........

 

Everyone wanna be the different one, the unique one~

Am I?

Maybe yes, Maybe not..

Who knows?

照片 014.jpg   

Life is a circle~

We know it's starting but we never know when it will stop..

Keep to goin~ Never loss our faith to finding the treasure in our life..

Maybe you, Maybe him, Maybe her..

But I trust all of you are my angel.

My pretty angel.

 

也罷~

當一次駝鳥吧!!!

或許~ 有時候  就連一片烏雲也會讓人窒息吧!!!

Maybe, you will never know it~ Never know...........................


by Jessica ♥♥

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Jessica 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()