close

May I have a magic pen? I wanna drewing a red line.

A little girl saying:  Hey~ Do not cross the red line, otherwise, you OUT!!

But now, I wanna say~ Please !! Let yourself behind the red line.

Just keep the perfect distance, it's the best way to maintain every sweetly feeling~

照片 663 

多久了?

其實,連我自己也並不明白吧!

究竟這黑暗的空洞已存在多久了呢?

我想,也許連我自己也無法細數那時間吧!

已經習慣了嗎?

還是,

其實我也開始扭曲著愛戀這塊黑暗的存在?

Who Knows!! And, Who Care.................


我輕輕地劃下一條紅線

為了維持這一份微妙的距離

為了保持那一份巧妙的平衡

擔心,

只要再靠近一些,再接近一點點,

那道熱情燃燒的紅火,

就會肆無忌憚的灼傷著.

 

就這麼保持著這彷彿假象的平衡吧!

也許,我也期待著,

終究會有那麼一天

那條紅線

將會輕輕纏繞在手心裡.

 

其實,

每個驕傲自信的人們,

在心裡,

都存在著一塊能讓自己驟然失去自信的黑暗.

只是~

學著,並努力用智慧,以微笑去撫平.............................

並且與它,

和平共處.

 

Maybe one day, I will weave a ring with this red line represents an oath; between us!!

Maybe someday~ Maybe soon...

Or, Never!!

 

一條線,一個阻隔.

一條線,一份牽繫.


是阻隔?是牽繫?是它?還是它?

而它是它,

因為~你是你.


by Jessica ♥♥

 


arrow
arrow
    全站熱搜

    Jessica 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()