有人曾問:

當,等待僅僅只是等待,等待僅僅只是不斷等待,妳還要再等嗎?

當,等待僅是簡單文字,等待僅僅只是繼續等待,你還要再等嗎?

No doubt,

Of course, I did!!!!!!!!!

清淨花墅之窗外.jpg 

p.s. 我坐在窗內, 看著窗外的枯樹在陽光的照耀下, 展現著獨特的生命力.. 僅僅只為了等候春天的腳步一到, 就要努力綻放的綠!! 我站在窗內, 看著窗外的你, 正朝著我而來.. 臉上掛著好溫柔的笑容.. 親愛的, 我等候的, 就是這一個瞬間!!!


等,

簡單筆畫,單純一個字,

但卻包含了多少的意義?

 

我想,

那深藏在內心的意義,

也僅僅只有懂得等待的人,才會明白吧!

 

等待著花開,等待著花謝,等待著葉落,再等待著綠葉萌芽.

等待著,

一個美好,一個未來,一個幸福的瞬間.

 

聆聽著 Somewhere in time 優美的音樂,

猶如Elise對著Richard輕聲道著:

 

「我愛的人,他早已出現在我的夢中,在夢中最隱密的部分。現在他若出現,我要跟他說什麼呢?我要跟他說,你徹底改變了我的生命,我愛你。」


The man of my dreams had almost faded now. The one I have created in my mind.

The sort of man each woman dreams of in the deepest and most secret reaches of her heart.

I can almost see him now before me. What would I say to him, if he were really here?

Forgive me, I have never known this feeling. I have lived without it all my life.

It is any wonder, then, that I fail to recognize you?

You -- who brought it to me for the first time.

Is there any way I can tell you how my life has changed?

Any way at all to let you know what sweetness you have given me?

There is so much to say... I cannot find the words.

Expect for these -- I love you!! Such would I say to him, if he were really here.



Beyond fantasy, beyond obsession.

Beyond time itself, someday in the past you will find me...



by Jessica ♥♥

 


arrow
arrow
    全站熱搜

    Jessica 發表在 痞客邦 留言(50) 人氣()